.....Lost In Seattle....

Får börja med att säga förlåt till Thelin, lovade henne ett inlägg för en vecka sedan...sorry:(...
Jag e verkligen urdålig på att följa mina egna regler...så mycket för en gång i veckan.:)

Här e iallafall vad som har skett(inte mkt):
Orianna har åkt hem till Venezuela så det har kommit en ny au-pair Iirina från Colombia, supertrevlig.
Haft au-pair möte på en pumpafarm..:)
Kollat Bio rekomenderar att ni går och ser nya Footloose, riktigt bra faktiskt :)

I helgen var det menigen att vi skulle gå i något Haunted House eftersom Halloween närmar sig. Har ingen aning varför jag gick med på det från början( e ju lättskrämd som in i). Det första vi såg när vi kom dit var en ambulans som stod utanför och det räckte för mig, jag kommer aldrig gå in, sen såg vi kön och bestämde oss för att inte gå(vilken tur).
Vi gick till en "klubb" och satt där, och spenderade sedan 2 tim vilse i Seattle eftersom gps:n slutade att fungera. allt slutade med att jag var hemma kl 2.30 på natten:)

Annars har inget speciellt inträffat, ska börja skolan nästa vecka ska lära mig italienska för turister..ser fram emot det:)
Avslutar med lite bilder ha det gött...:D
Fall City Waterfall
Så här fördriver man 2 tim en lördag när man väntar på att folk ska bli klara:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh, vad kul att du skriver!! Och bilder!! :D Det lät som ett smart drag att avstå från det där spöktramset... Bara onödigt att utsätta sig själv för sånt!! Du, Skype snart igen? :)

2011-10-25 @ 12:34:57
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0