Thanksgiving with Cinderella

Ja då har vi officiellt påbörjat allt helgfirande med Thanksgiving. vi har ju inte denna helgdag hemma i Sverige så det var första gången i torsdags. Vi åkte till barnens moster och åt kalkon och allt vad thanksgiving-mat innebär, pumpa paj b la.:). Det var e rolig upplevelse men inget som jag kommer sakna nästa år.

I fredags åkte vi in till Seattle för att se på teater/musikal, vi hade fribiljetter genom min värdmamma så vi åkte in och såg Askungen. Det var riktigt bra och det är tydligen något de gör varje år bara olika pjäser varje gång.:)

Idag har jag äntligen handlat de sista julklapparna att skicka hem(tror jag). Det måste vara dem sista annars blir det för dyrt att skicka hem dem, allting börjar väga rätt mycket nu:) men det löser sig...hem ska det i alla fall, kosta vad det kosta vill:)

Imorgon ska vi äntligen boka hotell till nyår i Vancouver så att vi faktiskt har någonstans att sova...:)

Happy Holidays:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0